როგორ დავიკლოდ იოლად წონაში?

  • tatatatusi
  • December 18, 2013
  • 0

სასურველი წონაიმისათვის, რომ ჭარბი წონისგან განვთავისუფლდეთ, ხშირად დიდი შინაგანი მობილიზაციაა საჭირო, რაც მოითხოვს  ნებისყოფას. ამის გამო ხშირად უარს ვამბობთ მკაცრად განსაზღვრულ დიეტაზე. ამისათვის საჭიროა უფრო იოლად და შეუმჩნევლად შევამციროდ ჩვენი კევბის რაციონი.

  წონაში იოლად რომ დავიკლ

წონის პრობლემები საუზმეზე მიირთვით შვრიის ფაფა. მისი გადამუშავება ორგანიზმში ნელა ხდება. ამიტომ შიმშილის გრძნობა დიდხანს არ შეგაწუხებთ.

ნახევარი ჭიქა ქორფა მწვანილის ნახარში გაიძულებთ, ორი საათით დაივიწყოთ ჭამა. ასევე კარგია პირში გამოივლოთ პიტნის ნაყენი, რომელიც აფთიაქშიც იყიდება და თავადაც შეგიძლიათ მოამზადოთ. ამისათვის 1ს/კ პიტნის ფოთლებს დაასხით 1 ჭიქა ადუღებუი წყალი.

მოგშივდათ? მიირთვით ვაშლი ან სტაფილო. ჭანეთ ნელა, კარგად დაღეჭეთ, რომ შიმშილის გრძნობას ადვილად გაუმკლავდეთ. გირჩევთ ვაშლის კურკები არ გადაყაროთ. ერთი ვაშლის კურკები შეიცავს იოდის დღეღამურ ნორმას, იოდი კი მადას აქვეითებს.

ხშირად მიირთვით პარკოსანი კულტურების (ლობიო, სოია,) კერძები და ბოსტნეული – ახალი, მოშუშული, მოხარშული – არანაკლებ 300 გრამისა დღეში.ისინი ხელს უწყობენ ორგანიზმიდან წიდების გამოდევნას.
იდეალური სხეული

 კარგი იქნება თუ ჭამის წინ დალევთ ტომატის წვენს ან მინერალურ წყალს, არამარტო წყურვილის გრძნობა გაგიქრებათ, არამედ დანაყრების შეგრძნებაც დაგრჩებათ.

ეცადედ, იშვითად დალიოთ ყავა – შეზღუდეთ ყავის დოზა დღეში 2 ჭიქამდე, სასურველია, დალიოთ უშაქროდ. ეს სასმელი არეგულირებს მადას.

ვახშმად დაძინებამდე 2 საათით ადრე, მიირთვით ბოსტნეული და მოხარშული ხორცი. მასში შემავალი ამინომჟავები ძილის დროს ააქტიურებს ჰორმონებს და წვავს ცხიმს.

წინა «
შემდეგი »