როგორ დავიყენოთ პრესი (ქალებისათვის)

  • Маня
  • აგვისტო 20, 2012

ვის არ უნდა ჰქონდეს მკვრივი და მოხდენილი მუცელი? საბედნიეროდ ამ მიზნის მიღწევა არც ისე რთულია. საკმარისია ელემენტარული ვარჯიში და საკუთარ მოძრაობებზე ყურადღების გამახვილება. გაითვალისწინეთ რამდენიმე რჩევა:

დალაგება. გაღიზიანებთ სახლის დალაგება? შეცვალეთ თქვენი დამოკიდებულება!  ენერგიული დახრები, იატაკის მოწმენდა, ნივთების გადაადგილება, თაროების გაწმენდა ეს ყველაფერი სასარგებლოა თქვენი პრესისთვის, ოღონდ არ დაგვავიწყდეს, რომ დალაგების პროცესი ნელა და უღიმღამოდ არ უნდა ჩაატაროთ. ჩართეთ მუსიკა და ენერგიულად შეუდექით საქმეს, რაც უფრო მკვეთრ მოძრაობებს გააკეთებთ მით უკეთესია.

ჯდომისას.  ყურადღება მიაქციეთ თქვენს ჯდომას. არ აქვს მნიშვნელობა სას ზიხართ. მუცელი რომ არ მოეშვას დაჯექით სწორად, გაშალეთ მხრები და გაიშალეთ წელში. ამ დროს დატვირთავს იღებს არამარტო ზურგი, არამედ მუცლის პრესიც.  უკეთესი შედეგისთის დაჭიმეთ მუცელი რამდენიმე წამით, შემდეგ კი მოადუნეთ.

სიცილი . თუ თქვენ გულიანად სიცილის მოყვარული ხართ, არაფრით არ შეიძღუდოთ თავი იცინეთ ბევრი! სიცილი სასარგებლოა არა მარტო იმუნიტეტისთის, არამედ კუნთების გასამაგრებლადაც.

ქუსლებიანი ფეხსსაცმელი.  თუ თქვენ სულ მაღალქუსლიან ფეხსაცმელს ატარებთ ეცადეთ ისინი დროდა დრო დაბალქუსლინითაც ჩაანაცვლოთ. ეს მუცლის კუნთებს ტონუსში მოიყვანს. ყურადღება მიაქციეთ სიარულის მანერას, იარეთ წელში და მხრებში გამართულმა.

კიბეები.  იმის მიუხედავად არის თუ არა თქვენს ბინაში ლიფტი, კიბეებზე იარეთ ფეხით. ჩათვალეთ, რომ კიბეებზე სიარული თქვენი უფასო ტრენაჟორია.

ენერგია და სისწრაფე.  გააკეთეთ ყველაფერი სწრაფად და ენერგიულად. იმოძრავეთ ბევრი და თქვენ დაგავიწყდებათ თუ რა არის ნაკეცები მუცელზე.

წინა «
შემდეგი »