როგორ შევაჩეროთ თმის ცვენა?

  • zaratushtra
  • ივნისი 4, 2014

თმის ცვენათმის ცვენა ამ საუკუნის უდიდესი პრობლემაა, რასაც განაპირობებს გარემოს დაბინძურება, არაჯანსაღი საკვები, ფიზიკური აქტივობის ნაკლებობა, ოთახის ტემპერატურა/გარემო, გენეტიკური ფაქტორები და ასევე კიდევ უამრავი დაავადება რამაც შეიძლება გამოიწვიოს თმის ცვენა.

თმის ცვენა

გთავაზობთ ერთ-ერთ ყველაზე ძლიერ, კომპლექსურ მეთოდს, რომელიც შეგიჩერებთ თმის ცვენას:

1) თმა დაიბანეთ ბუნებრივი შამპუნით, რომელიც შეიცავს ნივრის ექსტრატს ან ჭინჭარს.
2) ნორმალური ტიპის თმა დაიანეთ 5 დღეში ერთხელ, ცხიმიანი თმა- 3 დღეში ერთხელ, მშრალი თმა – კვირაში ერთხელ, თბილი წყლით.
3) დაბანის შემდეგ გადაივლეთ შეგრილებული ჭინჭრის ნახარში (1ს/კ. ჭინჭარს დაასხით 1ლ. მდუღარე წყალი და გააჩერეთ გაგრილებამდე, გადაწურეთ და გადაივლეთ დაბანილ თმაზე, ჩამობანის გარეშე)
4) ერთი თვის განმავლობაში მიიღეთ (მერცის სპეციალური აბები, 1 აბი დღეში ორჯერ) ეს ფრანგული ვიტამინების ნაკრებია, რომელიც რქოვანას გამაგრებას შეუწყობს ხელს და აგრეთვე სასარგებლოა თქვენი ფრჩხილებისთვის.
5) ამ პერიოდში მოერიდეთ თმის მჭიდროთ შეკვრას და სხვა სამაგრების გამოყენებას, თუ თმას იღებავთ შეარჩიეთ ორსულებისთვის განკუთვნილი ბუნებრივი პროფესიონალი საღებავები, ამიაკის გარეშე.
6) ეცადეთ ყოველ საღამოს 1 საათით მაინც გაისეირნოთ სუფთა ჰაერზე, აუცილებლად დაივარცხნეთ თმა ძილის წინ ბუნებრივი ჯაგრისით ან ხის სავარცხლით, მოერიდეთ პლასტმასის და რკინის სავარცხელს.
7) თქვენს რაციონში შეიტანეთ: წიწიბურა, ბანანი, საზამთრო, ყურძენი, ყოველ დილით უზმოზე მიირთვით ერთი ცალი ვაშლი.

პ.ს. ერთთვიანი კურსის შემდგომ თქვენ იგრზნობთ სასურველ შედეგს და თუ ჭინჭრის ნახარშს ყოველთვის გადაივლებთ თმის ცვენა აღარასდროს არ შეგახსენებთ თავს.

წინა «
შემდეგი »

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.